Firmy

Konkurs na logotyp International EXPO 2022

grafik

W związku z ubieganiem się Polski oraz Łodzi o organizację targów International EXPO 2022 ogłoszono konkurs na logotyp wydarzenia. Zwycięski projekt ma promować Polskę, również jako kraj, który ubiega się o organizację imprezy w Łodzi. Do konkursu mogą przystąpić wszyscy zainteresowani z całego świata. Konkurs na logotyp ma składać się z dwóch części, a prace konkursowe powinny zostać złożone do 19 lutego bieżącego roku.

Nad wyborem zwycięskiego logotypu mają czuwać m.in.: prof. Jolanta Rudzka-Habisiak, rektor Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi; Piotr Młodożeniec, sławny na cały świat grafik; Szymon Gutkowski, prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz Krzysztof Candrowicz, dyrektor Łódź Art. Center. Do udziału w konkursie zachęca się osoby związane ze środowiskiem wydziałów artystycznych, grafików, projektantów, pochodzących z całego świata. Konkurs na logotyp ma charakter międzynarodowy.

Logotyp powinien promować Polskę oraz Łódź jako idealnych organizatorów wystawy, również w związku z głównym tematem imprezy, czyli rewitalizacją obszarów miejskich. W cenie będzie także wkomponowanie w logotyp wielokulturowego charakteru imprezy.

Zwycięzca konkursu na logotyp International EXPO 2022 otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 5 tysięcy złotych oraz kontrakt warty 40 tysięcy złotych, dotyczący stworzenia rozszerzonej księgi znaku. Szczegóły konkursu zostały podane na oficjalnej stronie Urzędu Miejskiego w Łodzi.

Post Tagged with